به بعضیا باس بگی...

به ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﺱ ﮔﻒ :

 

 

ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ چی هستی ﻋﺰﯾﺰﻡ ؟؟!! ﺗﻮ که ﺁﻏﻮﺷﺖ مثه ﭘﺮﺍﻧﺘﺰ ﺑﺮﺍ همه ﺑﺎﺯﮦ !؟!؟!

 

به بعضیام باید گفت:

 

 

اگه حس میکنی خیلی بارته واست ” گاری ” بگیریــــــم …!

 

به بعضی ها باید گفت :

 

 

شمایی که تا دورت شلوغ میشه جو میگیرتت ، حواست باشه تنها که شدی بغض نگیرتت ؟!!!

 

به بعضیا باید گفت دم از مردونگى نزن . . .

 

 

سنگینه ، سُرفت مى گیره !

 

 

 

به بعضیام باید گفت :

 

 

ﺍﻳﻦ ﻫﻔﺘﻪ ﺑﻪ کی ﻗﻮﻝ ﺩﺍﺩﻯ ﻭﺍﺳﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ با هم ﺑﺎﺷﻴﻦ ؟؟؟


به بعضیا هم باید گفت :

 

 

عزیزم اگه نمیتونی آدم باشی حداقل جونِوَر بی آزاری باش !

 

باید به بعضیا گفت عزیزم تو روی پاهات نمی تونی وایسی ؛ چه برسه به حرفات . . .

 

 

به بعضیام باس بگی :

 

 

احساس نمیکنی باید تعداد عزیزای دلتو کمتر کنی ؟

 


به بعضیام باید گفت :

 

 

شما از انسان بودن فقط دو حرف اولشو هستی !


به بعضی ها هم باید گفت :

 

 

ﻣﻦ ﺁﻧﺘﯽ ﻭﯾﺮوسمو به خاطر ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺯﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﮐﺎﺭﺍﻡ ﺩﺧﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﭘﺎﮎ ﮐﺮﺩﻡ ؛ ﺗﻮ ﮐﻪ ﺟﺎﯼ ﺧﻮﺩ

 

 

ﺩﺍﺭﯼ ! ﺣﻠــــــــﻪ ؟؟؟

 

به بعضیا باید بگی عزیزم اگه برام بزرگ شده بودی فقط به خاطر خطای دیدم بود ؛ میدونی

 

 

که من آستیگماتم …

به بعضی هام باید بگی :

 

 

فیلمت که تموم شد بیدارم کن !



به بعضیام باس بگی :

 

 

 

هیچ چیز من دیگه به تو مربوط نیست به جز حالم که اونم ازت بهم میخوره !

 

 

به بعضیا باس گفت عزیزم زندگی ما بازار نیست که بری یه دور بزنی و اگه از کسی

 

 

 

خوشت نیومد برگردی ، اگه رفتی دیگه برو تا یه لگد نخوابوندم زیر گوشِت . . .

 


به بعضیا هم باید گفت :

 

 

 

بالاخره ما بد و خوب ، کم و زیاد همینیم که هستیم ، شما همینشم نیستی !

 

 

به بعضیا باید بگی:

 

 

 

من به زندگی خودم ر.ی.د.م چه برسه به هیکل تو !


به ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺩ ﮔﻔﺖ:

 

 

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺭﯾﺎﺿﯿﻢ ﺿﻌﯿﻔﻪ؛

 

 

ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﺁﺩﻡ ﺣﺴﺎﺑﺖ ﮐﻨﻢ!!!


ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :

 

 

 

ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﺗﻮ ﻋﮑﺴﺎﺵ ﺍﺧﻢ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺩﯾﻮﯾﺪ ﺑﮑﺎﻣﻪ ؛ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺍﺭﻓﺎﻕ ﻗﯿﺎﻓﺖ ﺷﺒﯿﻪ ﺩﺍﺷﭙﻮﺭﺕ

 

 

ﭘﯿﮑﺎﻧﻢ ﻧﯿﺴﺖ !


به بعضی ها باید گفت :

 

 

ﺻﺪﺍ ، ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ، ﺣﺮﮐﺖ

 

 

ﮔــُـــــم شـــــﻮ !!!

به بعضیام باید گفت :

 

 

عزیزم بی شعوریت ذاتـیه یا خودتم در این راستا تلاش میکنی؟

 

 

:|

به بعضی ها باید گفت :

 

 

فکر میکردم چیزی هستی ؛ مممنون که ثابت کردی هیچ بوقی نیستی !

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :

 

 

ﺗﻮ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﮐﻼﺳﯽ ﻗﺒﻮﻝ ؛ ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﻋﺎﺩﺕ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻼﺳﺎﺭﻭ ﺑﭙﯿﭽﻮﻧﻢ !

به بعضیا باید گفت :

 

 

كم پیدایی الحمدالله !!! :))

به بعضی ها باید گفت :

 

 

ما چتیم ، تو چته ؟؟؟

 

ب بعضیا هم باید گفت باور کن من خودمو نمیگیرم. شما زیادى خودتو ول کردى!!

به بعضیا هم باید گفت :

 

 

من خودم با ذغال رنگت کردم ؛ جلوی ما ادعای سیاهی نکن !


ﺑﻪ بعضیا هم باید گفت :

 

 

ﺍﮔﻪ ﻭﺍﺳﻪ بقیه ﻗﺎﻃﯽ ﭘﺎﺗﯽ ﻣﻴﮑﻨﯽ ، ﻭﺍﺳﻪ ﻣﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﺗﺎﺗﯽ ﺗﺎﺗﯽ ﻣﻴﮑﻨﯽ !

به بـعـضیا بـایــد بــگی…

 

 

عـزیـزم رفاقـت قـراردادی نـیست!

 

 

به بعضیام باید گفت :

 

 

عزیزم از دستت هر کاری برمیومد انجام دادی ! حالا نوبت پاهاته ، گورتو گم کن !!!


به بعضیا هم باید گفت :

 

 

باور کن من خودمو نمیگیرم ولی شما زیادى خودتو ول کردى !


به بعضیا هم باید گفت :

 

 

عزیزم آسانسور خرابه شما تو “کف” بمون !

 

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎﻡ ﺑﺎﺱ ﮔﻔﺖ : ﮐــُـﻼ ﯾـــﻪ ﺑــــﺎﺭ ﺍﺳــﻢِ

 

 

ﺁﻗـــﺎ ﺭﻭﺗــــ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﻭﻧﻢ ﻣﺮﺑـﻮﻁ ﺑﻪ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻣﯿﺸــﻪ

 

 

ﮐﻪ

 

 

ﺑــِﺖ ﮔــﻔﺘﻦ :

 

 

ﻋــَــﻦ ﺁﻗــــﺎ


به بعضیا بابد ﮔﻔﺖ :

 

 

عوض نمیشی ، خیالی نیست راحت باش …

 

 

تعویض که میشی ؟؟؟


به بعضیا باید گفت :

 

 

دوست عزیز ببخشید حواسم نبود پشتم خورد به خنجرتون !

 


به بعضیام باید گفت :

 

 

با من مشکل داری ؟؟؟ خوش به حالت خیلیا همینم ندارن !


به خیلیا باید گفت :

 

 

تو خوب باش ، اگه مُردی با من …


به بعضیا باید گفت :

 

 

تا حدی باهات راه میام ؛ از حدش که بگذره از روت رد میشم !

 

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :

 

 

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ و میشنوم ﺑﺎ ﮐﯿﺎ ﻣﯿﭙﺮﯼ ؛ ﻣﯿﻔﻬﻤﻢ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺑﺎ من ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺍﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﺝ ﭘﺮﻭﺍﺯﺕ

 

 

ﺑﻮﺩﻩ !

 

به بعضیا هم باید بگی یه خورده راست بگو ببینم بلدى ؟


به بعضی ها باید گفت :

 

 

من زندگیم به خودمم مربوط نیست چه برسه به تو !


به بعضی ها باید گفت :

 

 

بیخودی صدای گاو درنیار ؛ من و تو خیلی وقته دیگه “مــــا” نیستیم !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 خرداد 1393برچسب:, | 21:35 | نویسنده : parsa&melika |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.